Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Mayıs 2015 Cuma

Mahallenin Şişman Kızı ve Ben

Merhaba!
Bir hezeyan yazısı ile daha beraberiz.
Başlığa bakınca ne düşündünüz?
Çok dertliyim, bir davetiyeyle insanın morali bu kadar bozulabilirdi.
 "Davetiye" dedim, "moral" dedim, anlayın bi zahmet, beni delirtmeyin, sinirlerim bozuk. 
üzerime gelmeyin lütfen! Mahallenin şişman kızı evlendi :( Şimdi diyeceksiniz 
şişmansa şişman neden dalga geçiyorsun, tamam dalga geçmiyorum ama taş gibi
adamı kapınca, kendimi Setbaşı köprüsünden atmak istiyorum!!!
Nasıl olur ya? Nasıl ? Nasıl?
Oluyor işte, ne hatunlar ne adamları götürüyor, bana da kınalarında
mum yakmak,  ağlamak şöyle dursun "siz evde kaldınız ben gidiyom ohhhhh" diye kırmızı 
örtünün altından sinisi bakışlar atan geline yüksek yüksek tepelere şarkısını söylemek 
kalıyor. Ağlamak istiyorum, varsa bi omuz alırım sevgili okuyucu :)
Bir haftadır evde yas ilan edildi, o kadar gerginim ki dokunsanız gerginlikten
 kırılacak halde geziyorum.
Her sene belki bu sene adam gibi adam karışıma çıkar diyorum ama yok anacım
her sene aynı tas, aynı hamam.Yiyip yiyip sıçmamak istiyorum, kilodan patlamak
istiyorum ki; taş gibi adamları ayarlayıp nikahı bastırayım. Tek yol şişmanlamak!
Ay ben neler yazıyorum, iyi ve güzel şeyler yazıp kendimi motive etmem gerek.

Adsense paramı alıp yılan hikayesine dönen "harddisk" problemimi
hallettim. Hangi marka , ne kadara ve nereden diye sorakacak olursanız; Vatan Bilsisayardan
191 tl'ye Western Digital markasına ait 1 tb'lık harici diskimi aldım, mutluyum.

Alışverişe gidince yemeden içmeden durur muyuz? Asla!
Kozmetik görünce incelemeden durur muyuz? Asla!
koton kozmetik
Koton renkli kozmetik işine de el atmış, bazı ürünleri çok beğendik ama kullanmadığımız için
yorum yapamıyorum. ( İyi veya kötü vs.)

koton kozmetik
Farları pek pigmentli değil ama renkler güzel.

koton kozmetik
En beğendiğimiz ürün ise lip&Cheek stick'ler ♥ 
Mat duruşlarına ve renklerine bayıldım. Belki bir tane denemek için alabilirim.
Yani umarım alırım :) 

Başka neler aldım?
Hımm.. düşünelim, heh aklıma geldi, ikea'dan raf aldım, eve gelince onları monte ettim.
Kalemle şekiller yapılan porselen kupalardan almış bana kuzi.
İşte böyle boş ve saçma birgün geçirdik.
Bugün de Miraç kandiliymiş  hayırlı kandiller deyip gidiyorum.

Not: Hani bir yazı bu kadar daldan dala olabilirdi, kendimi tebrik ediyorum!


Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair


16 yorum:

  1. Aycan'ım gel bebeğim birlikte ağlaşalım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ahh ahhh ağlaşalım valla :) Bu arada ben de mail attım canım paylaştığın organizasyona :)

      Sil
  2. Valla ben 85 kiloyum kiloyla olsaydı ben evlenirdim :))))

    YanıtlaSil
  3. yok yok kilo alma sonra vermesi büyük sıkıntı ayrıca kilo ile alakalı değil bazısı ask bazısı mantık takma kafana kısmetin derler ya hani ya küçüktür büyüyordur ya yoldadır geliyordurr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes öyle diyor ama yok anacım olmuyor :)

      Sil
  4. koton kalem lipbalmı tavsiye etmiyorum çok kuru dudağımda parça parça durdu maalesef.. ama kaş maskarası tamamdır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya çok beğenmiştim renklerini halbuki :( allık olarak kullanırım alırsam :)

      Sil
  5. Hahaha alemsin yaa, gidip saçını başını yolalım o kızın :))
    Şaka bi yana bence de kısmetin bi yerlerde seni bekliyor, biraz zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Valla nerede bekliyorsa artık sıkıntıdan patlaşmıştır :) Arasın bulsun artık beni aaaa olmuyor böyle :)

      Sil
  6. Cidden her daldan bir tutam desek yeridir. :) Her şeyin hayırlısı diyelim. :)

    YanıtlaSil
  7. Balköpüğünden buraya zapladım şu an :D Ben de kimse bana yprum yapmıyo diye ağlaşıp duruyodum. Yazıyı okuyunca fark ettim ki ben de kimseye yazmıyomuşum :D

    YanıtlaSil
  8. başlığı okuyunca benden bahsediyorsun zannettim :))))) şaka bir yana senin için de en hayırlısı gelecek, merak etme. Hem sen kaç yaşındasın bakayım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni görmedim ama fıstık gibi olduğuna eminim. İnşallah canım, ne sen sor ne ben söyliyim

      Sil
    2. Evet tabiiki fıstık gibiyim. Ortadan şişkince :))))))))))))))))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.