Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Eylül 2015 Cumartesi

Gratis Bayram İndirimi - Alışveriş

Merhaba!
Hangimiz sevmedik kozmetik alışverişini çılgınlar gibi...
Gratis önce bindirip sonra indirdiği "bayram indiriminde" payıma düşenler
bunlardı, bu alışverişin de videosu gelecek ama azıcık başıma gelenleri de yazayım.

Gratis alışverişi
Bursa'lılar şimdi bu yazacaklarımı iyi okusunlar.
Heykel'de işim vardı hadi dedim hazır çıktım buraya kadar Setbaşı'na gideyim de Gratis'e bakayım,
neler var,  neler yok.  Neler yok kısmına odaklanmış Gratis çünkü neyi istesem kalmamıştı.
Resmen talan edilmiş. Özellikle The Balm standı iptal, hiçbir şey kalmamış.
Yeni çıkan mat glosslardan alayım dedim benden 20sn. önce standa yürüyen kız tarafından
son ruja el konuldu. Sinir ola ola çıktım , Altıparmak şubesine gideyim dedim ama  ne fayda, orada
da yok! Oradan Kent Meydanına yürüdüm. Bursa'lılar bu dediğim şubeler ne kadar ters yerdeler biliyorsunuz değil mi, resmen tüm Bursa'yı arşınladım. Kozmetik aşkı böyle bir şey!
Yaşamayan bilemez, atıp tutmayın hemen bir ruj için yaptığına bak diye!
Kent meydanında son kalan The Balm Hughes committed rengi aldım, mutlu sona ulaştım.
Diğerleri ihtiyaç alışverişi.

Fiyatlar bana çok uygun gelmedi, yakınlarınızda Migros  varsa kesinlikle oradan alın 
Garnier, duş jeli vs. 

Fiyatlara gelince;
Garnier 18.90 t
(o kadar saçma ki ikincisi hediye diyor, zaten 9 tl. olan ürünün tekli fiyatını 
18.75 tl yapıp ikincisi hediye demek de komik olmuş.) 
Vaseline nemlendirici sprey 13.75 
Palmolive 7.75 tl.
Meet matte hughes 21 tl  (35 tl'den düşmüş)
Eklips eyeliner fırçası 2.75 tl.
Eklips yelpaze fırça 3.40 tl.
Carefree günlük ped 3.50 tl 
Himalaya yüz yıkama köpüğü 6.90 tl  
(kasada 30 ya da 40 hatırlamıyorum tl'yi geçince
6.90'a geliyor) 



Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

18 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan hepsini =)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan hepsini kozmetik aşkı böyle bir şey işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik ile aşk yaşamayan anlayamaz :)

      Sil
  4. Güle güle kullanın hepsini, gerçekten de Garnier indirimi tam indirim gibi olmuş ^^ Komik oluyorlar ya...

    YanıtlaSil
  5. Allaahiiim setbasi sonra altiparmak altiparmaktan da baya kent meydanina baya baya ugrasmissin bursa turu olmus sıkı da yuruyus olmus:D bizim her sey vardi altinsehirde yasiyorum izmirden geldigim donemler eve de yakin on dk yuruyup gratise gidebiliyorum yakinda da avm aciliyomus watsons da olucak alinicak bisey varsa boyle cok rahat oluyor artik ama Izmirde ben de baya cile cekiyorum o ayri hepsini gule gule kullan diyorum!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tam tur attım :) çok teşekkür ederim ♥

      Sil
  6. güzel bir alışveriş olmuş canım güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  7. Garnierin fiyatı saçma hakikaten 8-9 tl den fazla verilmez tanesine o da Migrosda o fiyattır zaten güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi 10 tl olsun tanesi 18.75 nedir ya :/ Kesinlikle migros en mantıklısı :) teşekkür ederim

      Sil
  8. yaa ben bu palmolive in nanelisine bayıldım valla hemen de aldım :) güle güle kullan bacımmm

    YanıtlaSil
  9. Bir Bursalı olarak baya yorulmuşsun diyorum canım :) Ama ne yalan söyleyeyeyim ben de aynısını yapıyorum :)) Bence Bursa'daki Watsons ve Gratislere çok fazla ürün gelmiyor, katalogda gördüğün bir ürünü sorduğunda bizim mağazada yok yanıtını alabiliyosun.Güle güle kullan aldıklarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altıparmak çok yoğun olmuyor diye oraya gittim ama ne fayda bişi kalmamış :( Teşekkürler

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.